… potrzebny jest mężczyzna ?

Wakacje, to przyjemny czas nadrabiania zaległości w czytaniu książek. Jedną z ostatnio przeczytanych jest książka Marii Czubaszek – w rozmowie z Arturem Andrusem: „Każdy szczyt ma swój Czubaszek”.

I czegóż ja się z niej dowiedziałam?

Otóż dowiedziałam się, do czego kobiecie potrzebny jest mężczyzna. Pozwolę sobie zacytować fragment tej książki:

„Kilka lat temu, w telewizji, Zenon Laskowik złożył Polakom życzenia. Które szalenie mi się spodobały. Życzył wszystkim zdrowia, szczęścia, pieniędzy i żeby jeszcze zawsze mieli jakiś powód do narzekania. I mnie się wydaje, że właśnie do tego kobiecie potrzebny jest mężczyzna. Żeby miała na kogo ponarzekać. We wszystkich innych sprawach da sobie radę. Zarabiać może sama, nie musi liczyć na utrzymanie faceta, dziecko może mieć przez in vitro, jak ma ochotę, to może skorzystać z płatnej miłości – zadzwonić i przyjedzie jakiś pan. Ale męża warto mieć, żeby było na kogo ponarzekać”.
.

