… Baju-Baj.

Niezależnie od ilości przebytych Wiosen, działa na kobiety ten sam Kit i Bajer.
Lecą na to, jak ćmy do świecy. Jak szalone łykają ten haczyk bez robaka.
Nawet nie wiedzą dlaczego, po co i w jakim celu ? Chyba głównie dlatego, że inne tak postępują ? Wygląda to, jak zbiorowe samobójstwo humbaków na plaży z ratownikiem.
Aż przykro na to patrzeć.

Było to temu z rok, było w maju.
Pachniał bez wzdłuż i wszerz. W całym kraju.
Pewien pan, miły pan z Amsterdamu
Powiedział wprost:”Ty moja bądź, Droga Aniu !
Skoro świt ja i Ty wyjeżdżamy
Mam swój dom Tam gdzie są tulipany.
„Będziesz tam, mówił pan, pierwszą damą,
Dlatego dziś mą musisz być, Moja Anno !”

Tylko niektóre potrafią odpowiedzieć tak:

Baju baj, baju baj, proszę Pana !
Ja nie jestem taka pierwsza lepsza Ania.
Znam swój styl,
Znam ten Kit już na pamięć.
Czego pan chce ? Poskarżę się mojej Mamie…

.
To dopiero 500 wpis w tym blogu. A już otrzymaliśmy gratulacje od WordPress’a: „Congratulations on writing 500 total posts on okropny”.
Z tej okazji składam gorące podziękowania wszystkim aktywnym i mniej aktywnym Uczestniczkom, a także Odwiedzającym ten Kurnik coraz liczniej i częściej.
Dziękuję bardzo i zapraszam o każdej porze dnia i nocy !

