… humory ma.

Wiosna w pełni. Kwitną już bzy, a nawet kasztany.

bez
Dobrze wiemy, jak to działa na ludzi. Wszędzie pełno par przytulających się lub całujących. Pamiętam, jak w młodości zazdrościłam takim parom, że mają siebie,  gdy ja tymczasem ciągle szukałam swojej miłości.

Czy dzisiaj mam podobne odczucia? Też przecież jestem bez pary. No i tu, niestety, zaskakuję nawet samą siebie. Nie zazdroszczę, nie tęsknię, nie szukam. I nawet nie wiecie, jakie to przyjemne. Poczucie wolności.
Wiem, że można być wolnym również w dobrym związku, jednak dla mnie to poczucie wolności pojawiło się dopiero niedawno, gdy zostałam sama. Dlaczego?  Bo przecież „miłość złe humory ma…” „Mówią: miłość jest piękna, w słońce przemienia deszcz. Każdy dzień jest jak piosenka, lecz wiemy też… Miłość złe humory ma, w perskie oko z nami gra… (,,,) Mówią: życie jest piękne, zwłaszcza gdy kocha się, Z wiosną chodzi się pod rękę, lecz wiemy, że… Miłość ma humory złe, mówi: „Tak”, a myśli: „Nie”, Stare kłamstwa ma na dnie … (…) Miłość złe humory ma, pije, pali, w karty gra, Miłość jest kosztowna zbyt Na ten krótki byt, Na ten jeden byt.”

