… partnerki potrzebujesz.

Każdy z nas pragnie znaleźć swoją drugą połowę. Tego  jedynego partnera, dzięki któremu pozna, co to szczęście i miłość. Jednak, niestety, często zupełnie nie wiemy, z jakim typem mężczyzny /kobiety powinniśmy się związać. Od najmłodszych lat marzymy o księciu/księżniczce z bajki. Partnerze atrakcyjnym, pełnym zalet, który kocha nas do szaleństwa. Ale ponieważ mamy odmienne oczekiwania i różnie wyobrażamy sobie szczęśliwy związek, tak naprawdę każdy myśli o kimś innym. Dla jednej osoby ideałem jest uczuciowy partner, dla drugiej-kumpel, z którym nie można się nudzić. Niektórzy potrzebują partnerów uległych, a inni znowu prawdziwych twardzieli. A kto byłby dla ciebie idealnym towarzyszem życia.

Kowalska Lidia

Bądź dla mnie…

Bądź dla mnie tym
kim ja chcę być dla Ciebie
Ciche dni odrzuć z naszego życie
kiedyś przeżyjesz je z konieczności
Każda chwila milczenia
to niewykorzystana możliwość
powiedzenia tego
czego możesz nie mieć okazji powiedzieć już nigdy
lub czego ja już nie usłyszę
Wielką sztuką jest przeżyć życie
zamieniając w nim chwile nienawiści i gniewu
w chwile jakże łączące dwojga ludzi
Bądź więc tym mistrzem
o którym każda kobieta marzy
Bądź czarodziejem przedłużającym młodość kobiety
Bądź dla mnie wszystkim